rss
twitter

    20 Ağustos 2009 Perşembe

    TSL 2.Hafta || Beşiktaş - Antalyaspor

    Sezonun ilk puan kayıplarını geçen hafta Büyükşehir Belediye maçıyla yaşayan Beşiktaş için kazanılması gereken bir karşılaşmaydı. Geçen hafta neredeyse boş tribünlere karşı oynanan maçta puan bırakan Beşiktaş, İnönü'deki sessiz gecede özellikle ikinci yarıda sonuca gitti. Maçın teknik analizine girmeden önce belirtmeliyim ki, sezonun ilk iki maçında da seyirci atmosferinin dışında kalmak bir futbol takımı için büyük şanssızlıktır.
    Maça yine klasik 4-3-3 gibi başlayan Beşiktaş özellikle kanatlarda Nihat ve Bobo ile etkisiz kaldı.
    Maça 3 forvetle başlayarak kestirmeden hemen maçı kazanmak istiyoruz sanıyorum. Beşiktaş Bobo'nun solda oynadığı maçları iddaa ediyorum kazanamaz. Zaten attığımız gole bakıldığında oyuncu değişikliklerinden sonra o bölgeye Nihat'ın geçmesiyle birlikte forvet üçlüsü Nihat-Bobo-Holosko düzenine dönünce gerçekleştiğini görebiliyoruz. Zaman zaman pas ve tempoyu iyi ayarladığımızı söyleyebilirim. Hatta arada ver-kaçlar, hızlı ve dikine oynama isteği de fena değildi. Fakat öndeki düzeni tam oturtamadığımız için bunu sonuca zor yansıtıyoruz. En azından şimdilik bu böyle.
    Takım savunmamız fena değildi. Birkaç kritik hücumda da Sivok ve Ferrari hata yapmadı. İbrahim Üzülmez'in ilk 11 başlaması herkes gibi beni de şaşırttı açıkçası. Sanırım sol forvet oynatmaya çalıştığımız Bobo'nun o kanadı etkisiz kılmasının ihalesi İsmail'e çıkmış gibi gözüküyor. Neyse en azından Mustafa Denizli'nin maç sonrası " Memnun değilim. Bazı futbolcularımız çok istemediği pozisyonlarda görev yapabilirler. Ben Bobo'ya güvendiğim için o görevi veriyorum. Onu önümüzdeki haftalara hazır hale getirmek istiyorum. Futbolcularımın neler yapabileceğini biliyorum. Biraz riskli de olsa onlara güvendiğimi gösteriyorum'' demecinden de anlaşıldığı gibi olanın bitenin farkında olduğununu biliyoruz. Nobre'nin işini Bobo üstlendikten sonra kanatlarda ve özellikle Uğur İnceman'ın oyuna girmesiyle de Tello'nun forvete yakın oynamaya başlamasıyla son 25 dakika çok güzel bir maç izledik. Uğur İnceman'ı gerçekten takdir ediyorum. Birkaç maç dışında hiç ilk 11 başlamadı fakat oyuna sonradan girdiği hiçbir maçda da sırıtmadı.

    Sizde takdir edersiniz ki bu haftanın yıldızı Rodrigo Tello idi. Şilili yıldız gününde olduğu zaman tam bir orta saha gibi oynuyor. Ayrıca Nihat'ı da beğendim, diğer maçlarına göre oldukça pozitif gibiydi.
    Son olarak Nihat'ın yerine oyuna giren Serdar Özkan kısa sürede iyi göründü. İdmanlarda da çok çalıştığı söyleniyor. Ben diyorum ki sol forvet olarak yakın
    zamanda formayı alabilir.

    Mesela bu haftadan başlayarak...

    Hiç yorum yok: