rss
twitter

    27 Temmuz 2009 Pazartesi

    Istikrar Abidesi; Erhan Güven


    Gecen de soyle bir habere rastladım, Ligimizin de belki de en istikrarlı oyuncularından Erhan Guven Besiktas'a transfer olduktan sonra Besiktas klubu Erhan Guven'e ev tahsis etmek istemiş fakat kendisi "bu teklifi kabul etmeyerek tesislerde kalmasını daha uygun bulmuş. Böylece antrenmanlara gidiş gelişlerde sorun yaşamayacağını ve yeni takımına daha iyi adapte olacağını yönetim ve teknik kadroya bildirmiş." Gercekten helal olsun Erhan Guven'e ilk defa Istanbul'a geliyorsun hatta Besiktas'a transfer oluyorsun ama tesislerde kalmayı tercih ediyorsun. Inşallah uzun yıllar bu formayı terletirsin Erhan Besiktas'ın senin gibi oyunculara ihtiyacı vardı.
    Son olarak da yaptığı roportajdan bir kesit aktarmak istiyorum;


    Tesislerde nasıl vakit geçiriyorsun?

    Erhan Güven: “Tesisler gördüğüm en iyi yerlerden bir tanesi. Tam bir futbol ortamı var. Ormanın içinde ve son derece modern bir yerde kalıyoruz. Tesislerde kalmayı kendim tercih ettim, belki ileride eve çıkarım. Şu anda hayatımdan çok memnunum. Zaten günde iki idman yapıyoruz. Yapacak çok fazla bir şey de yok aslında. Dışarıya da fazla çıkmıyorum. Bir kere İsmail Köybaşı ile dışarıya yemeğe gittik hepsi o. Burada güzel vakit geçiriyorum. Tesislerde kalmaktan memnunum.”

    İstanbul hayatı bir çok futbolcunun sonunu hazırladı. Seni korkuttu mu peki?

    Erhan Güven: “Açıkçası çok fazla dışarıda olan birisi değilim. İdman ve ev arasında bir hayat sürüyorum genellikle. Ara sıra izinli olduğumuzda belki dışarı çıkarım ama sezon içerisinde beni neredeyse hiçbir zaman dışarıda göremezsiniz. Ben işimi yapmaya çalışıyorum. Zaten dinlenip, vakit geçirebileceğimiz zamanlarda var.”

    Hiç yorum yok: