rss
twitter

    22 Temmuz 2009 Çarşamba

    Ibrahim Uzulmez & Ismail Koybası


    Hani derler ya senin yaşamışlığın kadar benim unutmuşluğum vardır diye, Foto da 20 yaşında ilk profesyonel transferini gerceklestiren Ismail Koybası ile futbol kariyerinde yine 20 yaşında ilk profesyonel transferini Karabukspor'a yapan Ibrahim Uzulmez var. Ibrahim Uzulmez'in Karabukspor forması ile yaşadığı heyecanı hatırlıyormudur acaba ve heyecanını da yanından ayırmadıgı Ismail Koybası ile de paylasıyor mudur bilinmez ama bu seneye kadar terinin son damlasına kadar büyük mucadele ornegi gosteren Ibrahim Uzulmez'e teşekkur etmek de boynumuzun borcu. Belki bu sezon cok az macta gorev alacak ama onu şu açıklamaları ile hep hatırlayacaz;

    Orta yapamadığın söyleniyor, bu konuda ne düşünüyorsun ?"

    - "Ben zaten orta yapabilseydim şu anda Real Madrid'de oynardım!"
    - "30'umdan sonra orta açmayı öğrendim, şimdide kafa vuracak adam yok!"

    Son olarak da Ibrahim Uzulmez'den tek ricam şu çocugu rahat bırak, yeterr :)

    Hiç yorum yok: