rss
twitter

    22 Temmuz 2009 Çarşamba

    Engin Atsür'den Ilk Acıklamalar

    Once Dunya Sampiyonasında son olarak da Avrupa Sampiyonası elemelerinde Milli Takım a onemli katkılarda bulunan Engin Atsur Besiktas'a transferi ile ilgili görüşlerini belirtti;

    Yeni transfer Engin Atsür, siyah-beyazlı formayı giymek için sabırsızlandığını söyledi.

    Engin, Basketbol Federasyonu'nun resmi sitesinde yer alan açıklamasında, çok sevdiği, büyük bir camiaya geldiğini belirtti.

    Efes Pilsen'nden siyah-beyazlı takıma geçen yıldız oyuncu, yeni takımının formasını giymek için büyük bir heyecan yaşadığını vurgulayarak, şunları kaydetti:

    ''Çok büyük bir camiaya geldiğim için mutluluk duyuyorum. Takımın da çok doğru transferler yaptığını düşünüyorum. Takımın önemli oyuncularından Haluk Yıldırım, Muratcan Güler, Cevher Özer ve Adem Ören'i kadroda tuttular. Bu oyuncuların takımda olması gerçekten önemli. Aynı zamanda uyumlu yabancı transferleri yapıldı. Sahaya çıkıp taraftarlar önünde en iyi şekilde mücadele ederek, takıma katkı sağlamak istiyorum.''

    Eski takımı Efes Pilsen'deki performansını değerlendiren milli oyuncu, ''Sezon başında sakatlık yaşadım. Ameliyat olmam gerekti. Operasyon sonrasında sağlığıma kavuştum. Ancak yönetimin aldığı karar nedeniyle kadroda şans bulamadım. Bu nedenle benim açımdan geçen sezonun çok da iyi geçmediğini söyleyebilirim'' dedi.

    Akdeniz Oyunları'nda da çok iyi performans sergilediklerini ve bronz madalyaya ulaştıklarını hatırlatan Engin, sözlerini şöyle tamamladı:

    ''İtalya'da gerçekleşen Akdeniz Oyunları'na gerçekten çok kaliteli bir kadro ile gittik. Teknik ekip ve oyuncular olarak çok iyi bir iş çıkardığımızı düşünüyorum. 2 haftalık kısa kamp döneminde madalyaya uzanmak kolay değil. Elimizden gelenin en iyisini yaptık. Final oynamamız gerekiyordu. Bu nedenle final oynayamamanın üzüntüsünü yaşıyorum. İyi bir ekiptik ve ülkemize madalya ile döndüğümüz için mutluyuz.''


    Hiç yorum yok: