rss
twitter

    22 Ocak 2011 Cumartesi

    Igor Rakocevic || Biz Bu Filmi Daha Önce Görmüştük



    Hatırlanacağı gibi geçen sezon yaşanan Igor Rakocevic - Ergin Ataman tartışmasından sonra Igor Rakocevic uzun bir süre tartışılmıştı. Ergin Ataman ise sezon sonu yaptığı röportajda Rakocevic için şu yorumlarda bulunmuştu;

    RAKOCEVİC PİŞMAN ETTİ’

    Pişman olduğunuz bir şey var mı sezon boyunca?
    Sezon başında Kaukenas ve Rakocevic, ikisini de alabilirdim ama biraz daha skora dönük bir oyuncu olsun diye Rakocevic’i tercih ettim çok pişmanım. Morris-Nachbar konusunda da Morris’i çok istiyordum. Keşke biraz daha yönetime bastırsaydım. En büyük iki pişmanlığım budur. Transfere iyi bir bütçe ayırmıştı Efes. Ben bunu bu iki transferle iyi kullanamadım.

    Sizce Rakocevic gitmeli miydi?
    Rakocevic’in oyundaki bencilliği savunmadaki zaafları ve takımın bunu kabullenmemesi takım içinde onunla diğer oyuncular arasında uçurum yarattı. Bunun yanında bir de disiplinsiz davranışları. Sadece İsrail’de değil sezonun başında antrenmanda benim üzerime yürüdüğünde kadro dışı bırakmak istedim ama bir takım nedenlerden bunlar engellendi.

    ‘BAŞKAN HABERDAR OLMADI’
    Rakocevic’in maalesef takımın bütün o uyumunu bozduğunu düşünüyorum bunu fark ettiğimde de iş işten geçmişti. Yönetim beni çok yanılttı. Bana başkanın onun takımda kalmasını istediğini söylediler. Sonradan öğrendim ki başkanın (Tuncay Özilhan) olaylardan haberi yok.


    Ergin Ataman ile yıldızı barışmayan Igor Rakocevic'in Siena maçının son hücumunda kullandığı şut tercihinden sonra tebrik etmek için yanına gittiği koç Perasovic'in verdiği tepki, geçen sezon yaşananları hatırlattı.


    Hiç yorum yok: