rss
twitter

    29 Kasım 2010 Pazartesi

    Beşiktaş CT'da Transfer Çalışmaları


    Özellikle M.P. Trabzonspor maçında da bahsettiğimiz ribaund sorunsalından sonra kaç zamandır süre gelen uzun transfer çalışmalarında isimler de yavaş yavaş belirlenmiş durumda. Şu an için biri yerli diğeri yabancı olacak şekilde 2 transfer yapılacağı tahmin ediliyor. Yerlilerden ilk tercihler M.P. Trabzonspor'dan Michael Wright veya Mersin Büyükşehir Belediye'den Nedim Yücel. Belki M.Wright'ın yerli olması büyük bir avantaj ancak aranan kan mı emin degilim. Bir de Michael Wright cok ciddi ameliyat gecirdi dizlerinden. Şu an icin bize savunma da eksikleri kapatacak bir oyuncu lazım, M.Wright sezon boyunca isitkrarlı bir hücum katkısı verir ancak savunma konusunda eksiklerimizin giderebileceğini sanmıyorum. Nedim Yücel'de Michael Wright'a göre bence takıma daha fazla yararı olabilir. Aslında tam Nedim Yücel'lik bir kadro da kurulmuş durumda.

    Yabancı uzun olarak da düşünülen isimlerden biri ise Alexander Johnson. Alexander Johnson 2006 yılı Nba Draftında 46. sırada seçilerek Nba'ye giriş yaptı. Ancak Nba kariyeri pek uzun soluklu sürmedi ve 2008 yılında 2 aylık Miami Heat kariyerinden sonra önce Avrupa'da Brose Basket, geçen sezonun başında da Çin'e transfer olan Johnson şu anda NBDL'de kariyerine devam ediyor. Oyuncuyu pek tanımadığım için net bilgiler veremiyorum. Alexander Johnson dışında olası yabancı uzun transferi için biraz daha iyi bir oyuncunun boşa çıkmasını da bekleyebilirler. Çünkü şu an için piyasa da direk performans alabileyeceğimiz uzun sayısı çok kısıtlı.


    Hiç yorum yok: