rss
twitter

    14 Mart 2010 Pazar

    Beşiktas 88-79 Bornova Bld


    Dün ki maçta televizyon yayını olmadığı için maçı takip etme şansımız olmamıştı. Ancak Izmir'de ki hemen hemen bütün maçlara giden Beşiktaşbasket'den Hamdi abi maçı ayrıntılı biçimde anlatmış. Bize de bu güzel bilgileri herkesle paylasma düşer.

    Maçın başlarında Feder'i pota altında çok iyi kullandık, Perry sakatlanana kadar.
    Bornova'lı oyuncular devamlı faul yapmak zorunda kaldılar. Thomas hemen faul problemine girdi daha maçın başında.
    Perry sakatlanınca maalesef bu üstünlüğümüzü kullanamadık, Engin ile.
    Engin, bugün çok skorerdi ama oyun kurma anlamında sorumluluk sadece onun üzerinde kalınca maalesef bu sorumluluğun altından kalkamıyor.
    Özellikle ikili oyunları çok zayıf.
    Bugün pek iyi oynamadık, takım olarak ama işte kalite farkı maçı almamızı sağladı. Ohannes abiye maçın 3. periyodu idi zannedersem, bu maçı alırız dedim. O arada skorda neredeyse kafa kafaya idi ama Bornova şu aralar hem formsuz, hemde baktığınız zaman kapasitesi zayıf bir takım. Gerçekten şu anda ligde bulundukları yer kapasitelerine göre oldukça iyi.
    Shipp'i önce Engin, sonra Muratcan ve Newley ile tuttuk. En başarılısı Newley oldu.
    30'un üzerinde sayı attı ama hep maçın belirli bölümlerinde sayı buldu, Shipp.
    Kritik anlarda sahnede yoktu.
    Maçta ilk kez 11 sayı öne geçmişken, Cevher ve Feder üstüste iki hata yaptı ve fark birden 3 sayıya indi.
    Hocamız o anda mola aldı ve Feder'e bayağı bir fırça attı. Feder'de karşılık verdi. Ondan sonra hocamız 4 kısaya döndü ve Feder'i bir daha oyuna almadı. 4 kısalı oyunda da hep dış şuta dayalı bir oyun oynadık.
    Ama hep düzenli hücumlar sonrasında dış şut kullandık.
    Pek öyle acele ya da elüstü şut kullanmadık.
    Bu nedenle 3'lük yüzdemiz çok iyiydi.
    Faullerde acayip problem yaşadık, özellikle ilk yarıda.
    Perry sakatlanmasa bence maçı çok daha başlarda rahat koparırdık.
    4 kısalı düzende özellikle savunma ribaundlarında çok zorlandık.
    Bu nedenle maç sonu ribaundlarda Bornova daha fazla ribaund almış gözüktü.
    Cevher biraz formsuzdu.
    Haluk her zamanki gibi güvenilirdi.
    En çok Brad Newley'i beğendim bugün. En çok o çalıştı.
    Adem, maçı koparan adamdı. Özellikle savunması çok iyi Adem'in. Bugün çıplak gözle de şahit oldum. Duracağı yeri çok iyi biliyor.
    Attığı 3'lükler ise çok normal benim için. Hücumda en büyük numarası 3'lükler çünkü Adem'in. Ben ona 3'lük atış kaçırınca kızıyorum.
    Bugün çok dar rotasyona rağmen kalitemiz ve iyi oyuncularımız ile sonuca ulaştık.
    Seyircimizde çok katkı verdi.
    Özellikle 2. yarı çok iyi basketbol seyirciliği yaptılar.
    Savunmada iken ıslık, oyun durduğunda ise tezahurat yaptılar.
    Maçın sonlarına doğru da bol bol makara yaptılar.
    Seyircimiz gittikçe olgunlaşıyor, Aliağa maçında da ben seyircimizi çok beğenmiştim. En fanatikleri bile pek sağa sola bulaşmıyor artık.
    Sonuçta güzel bir cumartesi günü oldu İzmir'de.
    Takımımız herşeyden önce Beşiktaşlılık ruhuna çok yakışıyor.
    Sahada savaşıyor, mücadele ediyor ve zorluklardan yılmıyor.
    Ben bu takımı çok seviyorum.


    Hamdi Çöllüoğlu

    Hiç yorum yok: