rss
twitter

    7 Mart 2010 Pazar

    And The Oscar Goes To ...


    Nerede ise son 5-6 senedir eski Oscar havası yaşanmasa da yinede bugün sabaha karşı 3'de 82.Oscar ödül töreni var. Tahminleri de geçmeden olmaz şimdi:)

    Best motion picture of the year: Favorim The Hurt Locker Plase Avatar (totem tammdır ödül senin Inglourious Basterds :) )
    Best performance by an actor in a leading role: Almasını istediğim Jeff Bridges Plase George Clooney
    Best performance by an actress in a leading role: Meryl Streep :)
    Best performance by an actor in a supporting role: Tartışmasız Christopher Waltz
    Best performance by an actress in a supporting role: ----------
    Best achievement in directing: Favorim James Cameron Plase Kathryn Bigelow

    8 yorum:

    SirEvo dedi ki...

    İzledik ama umduğumuzu bulamadık. The Hurt Locker sildi süpürdü. :)) Yine de Paranormal Activity parodisi müthişti. :)

    Adsız dedi ki...

    Yalnız Hurt Locker'ın aldıgına inanamıyorum. Sırf propaganda yaptıgı icin aldı o kadar odul.

    asist time dedi ki...

    Paranormal Activity'i izleme şansım olmamıştı. Precious'u da senin blogda gorunce listeye aldım. The Hurt Locker'ın aslında odulleri toplayacagı belliydi. Nedense artık Oscar'lar da seviye iyice dustu. Slumdog Millionare olsun Hurt Locker olsun oyle aman aman filmler degiller. Helle 90'lı yıllarla hiç karşılaştırmıyorum bile.

    O degil de Ezel nasıl bir dizidir ya inanılmaz bitti yine ...

    Diziyi ing. altyazı yapıp warez-bb'de vs.. paylasmak lazım.

    SirEvo dedi ki...

    Paranormal Activity yaz youtube'a. Fragmanını izle en azından. Filmin genelindeki sahneler mavimsi ortamda geçen yatak odası sahneleri zaten. Onlara bir bak, sonra Oscar'daki parodiyi izle. Müthiş müthiş. :D

    The Hurt Locker'a diyecek söz yok, adını bile anmayalım bir süre bence :D

    Ezel ise bambaşka. bu haftaki bölüm kaynadı gerçi, iyi hatırlattın indireyim hemen. Ama milad olur iyi bitirirlerse... :)

    asist time dedi ki...

    Oyle de gozukuyor zaten senaristler 2 sezonluk dizi diyorlardı. Ben son yıllarda boyle ana karakterlerden yan rollere kadar bu kadar uyumlu harika bir dizi hatırlamıyorum.

    Daha şimdiden Oz-Dexter-House MD.- Lost-Six Feet Under-The Wire- Firefly-Carnivale gibi diziler arasında arsivlerde yer almayı basardı:)

    SirEvo dedi ki...

    Dediklerinden bir tek Dexter izleyip seviyorum vallaha :D

    asist time dedi ki...

    Firefly-Carnivale kısa zaten tavsiye ederim.

    The Wire ve Six Feet Under belki seni sarmayabilri.

    House MD. kişiliği sararsa anca

    Ama Oz ve Lost kesinlikle efsanedir:)

    SirEvo dedi ki...

    Oz'a başlayıp 2 bölüm izleyip bıraktım. Yazın izlicem sanırım.
    Lost zaten izliyorum canım, izlemeyen mi kalmadı sende. :))

    House'u sevdim ama tek bi house için izleyemem diziyi. hele 40 dakikaysa :D 3-4 bölüm izleyip bıraktım çünkü her bölüm muhabbet aynı. üşengecim bide, vakit harcamak istemedim ona. ama diziyle aynı anda başlamış olsam izlemeye veya şu an 15-20 dizi takip etmesem izlerdim muhtemelen. Çünkü efsane, biliyorum. :D